piątek, 29 sierpnia 2014

Rozdział 3 "Czy można mu zaufać ?" część 2

część 2
- Xana znów atakuję ! - powiedział Burn do Aelity.
- Skąd wiesz ? - zdziwiła się.
- Huh ! Znam się na kompach i od razu stworzyłem nowy, lepszy Super-Skan 2.
- Nieźle - powiedział wchodząc do pokoju Jeremy - Może prześlesz mi ten SS2 ?
- Oki !
- Nie, nie chcę.
- To po co pytałeś ? Nie rozumiem cię.
- On jest zazdrosny - roześmiała się Aelita.
- Aha.


                      ***


- Aelita ja z nim nie wytrzymam ! - krzyknął Jeremy - On wszystko robi lepiej ode mnie zaraz będzie Burlita lub Aelirn !
- Nie przejmuj się.
Wtedy do pokoju wszedł Burn tylko jakoś dziwnie wyglądał.
- Jeśli nie chcesz mnie to... - wtedy przerwał - Za Xanę !
- Uważaj ! - krzyknęła Aelita - Xana go opętał.
- Mówiłem, żeby mu nie ufać - powiedział Jeremy.
- Geronimo ! - krzyknęła Aelita rzucając w niego książką.
- Ej to był "Super-komputer TOM 54".
- Aż taka długa ta instrukcja.
- To ma 600 stron !
Wtedy uciekli przez okno i skakali po parapetach aż z parapetu parteru skoczyli na ziemię.
- Myślałem, że zginiemy - powiedział Jeremy.
- Biegnijmy do fabryki ! - rozkazała Aelita i wystukała numer do reszty - Halo ? Kod Xana, fabryka, Lyoko, spektrum, Burn
Wszyscy się zwirtualizowali.
Na drodze stał... KALMAR ?!
Kalmar zaczął wywiercać dziurę w Ulrichu a ten go walił z całej siły.
- Ulrich masz tylko 10% ży... - wtedy wbiegł Burn i zrzucił go z krzesła - Haaa ! Xana !
Wtedy Anthea strzeliła Motylim Rozbłyskiem i zniszczyła Kalmara.
Aelita wbiegła do wieży.
AELITA
CODE LYOKO
- Wieża dezaktywowana.
NAZAJUTRZ
Jeremy i Burn wreszcie się pogodzili i wszystko skończyło się dobrze i szczęśliwie.
__________________________________________




5 komentarzy:

  1. Witaj :)
    Nominujemy Cię do Liebster Award. Szczegóły na http://lyoko-moim-zyciem-forever.blogspot.com/
    Madzikowa + Vanessa

    OdpowiedzUsuń
  2. Madzia i Vanessa jesteścia extra

    OdpowiedzUsuń
  3. Pablo
    Bardziej opisowo pisz i dłużeeeej.
    6/10

    OdpowiedzUsuń
  4. Kim jest Burn? I uśmiałam się przy tej notce.
    ewa39393
    dalsze-losy-aelity-kl.blog.pl

    OdpowiedzUsuń