środa, 17 września 2014

Rozdział 5 " Pułapka !"

Pamiętnik Jeremy'ego Belpois 31.05

Dzisiaj Burn nam się zwierzył :
- Znam Xanę...
Znaleźliśmy w Lyoko nowe pomieszczenie w Sektorze 5 ! Niestety jeszcze nie przeprowadziliśmy badań.

                                        ***
 PERSPEKTYWA BURNA
- Hej, Aelita - powiedziałem.
Myślałem ciągle o tym miejscu, nie wiedziałem co tam jest. Bałem się tego co tam jest, lecz także chciałem to zobaczyć.
- Cześć - powiedziała smutno Aelita.
- Stało się coś ?
- Nie... nic. Po prostu... A nieważne - powiedziała.
- Ej no powiedz !
- Nie no... ty nie zrozumiesz - powiedziała i uciekła ze łzami w oczach Aelita.
- Hmm... - zamyśliłem się. Nagle wpadł mi pomysł do głowy : A może ona też nie ma ojca, przecież nic o nim nie mówiła...
- Gdzie Aelita ? - zapytał się mnie Jeremy.
- Eeee... Uciekła i zdaję mi się, że płakała.
Jeremy mnie nie zrozumiał do końca.
- Coś ty jej powiedział, idioto ! - krzyknął Jeremy.
- Ogarnij się ! - powiedziałem - Wiesz, że tu wszędzie są nauczyciele ? Co, chcesz do kozy ? - powiedziałem i zacisnąłem pięści na znak, że jeśli będzie dalej tak robił to mu dam porządny łomot.
- W którą stronę.
- Wschodnia północ
- A jaśniej ?
- Tam - pokazałem schody przy ścianie, które prowadziły do "strefy Girl".
- Pewnie jest w pokoju - powiedział - Aaaaaeeeeeliiiiiiiiiitaaaaaaaa !!!
- Co tak krzyczysz, chcesz, żebyśmy ogłuchli ? - wtrącił się Jim.
- Eeee... po prostu ją wołam.
- Do dyrektora ! Burn masz coś z tym związanego ? Tak pytam, bo wiesz...
Teraz już wiedziałem, że najbardziej boi się mnie Jim.
Później nie wiedziałem co z Jeremym.
NIECO PÓŹNIEJ, FABRYKA
- Wirtualizacja zbiorowa !
Wszyscy pojawili się przed tajemniczym miejscem.
- Nie mogę się doczekać ! - krzyczał Burn.
- Będzie fajnie - powiedziała Aelita.
- Dawajcie ! Walić tam ! - krzyknął Ulrich i rzucił się do komnaty.
- Dwa karaluchy, a dalej... Portal ?! - zdziwił się Einstein.
- Rozbłyskowa Maczuga - krzyknął Burn i światło zniszczyło dwa karaluchy.
- Ja idę ! - krzyknął i wskoczył do czegoś. W tej samej chwili z jednego z korytarzy wyszedł Strażnik i zamknął unieruchomione przez pułapkę ciało Burna.
Cdn...
- Okej


7 komentarzy:

  1. Trochę słabe masz tempo pisania skoro tyle piszesz pojedynczy rozdział.
    Dobra a teraz propos opowiadania.
    Dodaj opis Burna w Lyoko, bo chyba się jeszcze nie pojawił i pisz po prostu dłużej, bo przeczytani takiej notki trwa z minutę może z dwie. Zwiększ również powiązania między rozdziałami, bo niektóre wydarzenia wydają się naciągnięte lub wyrwane z kontekstu.
    PS
    Zapraszam do przeczytania i ocenienia mojego ff
    http://code-cortex.blog.pl/prolog/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, dobrze. Nie miałem do tego rozdziału weny, ale po 1 : Opis Burna zostanie umieszczony w Postaciach, po 2 Okej.

      Usuń
  2. Hej! Chciałabym Cię zaprosić do wzięcia udziału w Głosowaniu na Najlepszy Blog Miesiąca, który organizuje razem ze Spisem Opowiadań o Code Lyoko. Więcej szczegółów na http://najblog-code-lyoko.blogspot.com/
    PS: Nie przejmuj się papierologią, regulaminy są tylko d strony czyto formalnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam!
    Jestem administratorką Spisu Opowiadań o Code Lyoko w którym widniejesz wraz ze swoim blogiem. Nastąpiły zmiany w regulaminie obowiązującym w Spisie. W związku z tym proszę Cię o podanie twojego adresu e-mail, dzięki któremu będę miała możliwość bezpośredniego kontaktu z tobą. Adres nie będzie udostępniany publicznie, posłuży on tylko wyłącznie mi. Możesz go zostawić w komentarzu w Spisie, bądź wysłać tzw. pustego maila do mnie [lyokoangel9@gmail.com].
    Lyoko Angel
    Ps. Proszę o szybką reakcję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam, że tak długo. Robiłem sobie przerwę z KL. E-mail : inlyokocraft@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie będę pisał na razie 6 rozdziału, bo nie mam weny, nie chcę pisać na siłę.
    Myślę, że mnie rozumiecie. Może spodoba wam się KL:Samotna Wyspa. Dla kompletnych ciemniaków komputerowych zamieszczam link w informacjach. Dla tych lepszych powiem jedno : KL:SW jest w spisie stron.

    OdpowiedzUsuń